Co program umí?
Ke stažení...
Příklady řešení
Pro živnostníky
Faktury i pokladní doklady chci vystavovat bez potřeby znalosti účetnictví. Zapisuji přijaté faktury, které chci hradit on-line příkazem. Zaúčtování dokladů raději svěřím účetní firmě, které chci exportovat veškeré doklady...
Pro firmy
Zpracováváme evidenci dokladů. Banku řešíme on-line. Vedeme daňovou evidenci nebo podvojné účetnictví. Potřebujeme správu práv uživatelů, mzdy a sklady.
Pro účetní firmy
Zpracováváme účetnictví různým typům subjektů od živnostníků až po větší firmy. Chceme mít možnost přizpůsobení programu i importu dokladů od zákazníků. Zpracováváme mzdy.
Popis systému
- Ekonomický systém certifikovaný auditorem, určený pro zpracování jak daňové evidence příjmů a výdajů, tak podvojného účetnictví podle předepsaných účtových osnov.
- Systém Aconto je především určen živnostníkům, malým a středním firmám či účetním firmám, které s výhodou využijí importy dokladů od svých zákazníků.
- Díky vyspělé technologii client/server, na které jsou založeny všechny verze ACONTO pro Windows, se uživatelé mohou spolehnout na stabilitu a bezpečnost uložených dat a zvýšenou propustnost sítě. Detailně propracovaná správa přístupů zabrání neoprávněné manipulaci s daty a celým programem. ACONTO rovněž umožňuje nastavit automatické zálohování dat.
- Při vývoji systémů ACONTO je kladen velký důraz na snadné ovládání z klávesnice bez nutnosti použití myši. Rychlost pořizování dat lze optimalizovat pomocí konfiguračních funkcí. ACONTO je zajímavé také propracovanými algoritmy pro vyhledávání a třídění ekonomických dat, což umožňuje individuální nastavení naprosté většiny zobrazovaných dat a výstupních tiskových sestav. Běžné písmo v zobrazovaných textech lze plynule zvětšit až na 150 % původní velikosti. Většinu zobrazovaných dat lze exportovat pro zpracování do jiných systémů (např. MS Office).
- Systém lze provozovat na jednom počítači nebo v počítačové síti.
- Tým ACONTO podporuje produkty celou řadou služeb, od fáze instalace a následného používání systému, až po telefonický hot-line i možnost osobních konzultací.